Total Pageviews

Wednesday, December 15, 2010

AFTER rainy days in PTSS & Sepetang Di Padang TASIK PTSS


Ha... tersebutlah al-kisah aku berjalan-jalan sepetang di tepi tasik PADANG PTSS... lepaking with some of my friens....
bercerita tentang gambar diatas, gambar tersebut adalah gambar my 'JUNIOR'
yang aku tak beberapa nak kenal sangat (dalam banyak2 aku kenal ZIEZAN jerk.. sebab dier penah jadik senior aku) heheheh....
member2 aku panggil dorang team teater...
hahha....
sebabnye, dorang neh satu group dok buat persempabahan teater time malam last ORIENTASI dorang...
hahahaha....



Menyusul lak gambar kat bawah nie adalah gambar2 yang aku snap on the next few day...
after raining for a while...
petang2 boring tataw nak buat aper...
aku aper lagi, SHOOTING MOOTING arrr..
hahaha....
hobi dikala suni n sepi... :D




4 comments:

  1. gambar tiang tu cantek! and kalo sharp skit lagi pon ok gak..heehehe... :)

    ReplyDelete
  2. ana: hehhe.. thanks for the komen...
    sayer pon berpendapat sebegitu jua... hehehe....
    dah itu jer yang sayer leh amik time tuh... haaha.. segan, sebab ramai dok usha sayer... :D

    ReplyDelete
  3. alahaiii..tebalkan muka je achu....dorang nak usha ke nak kata apa ke,lantak lah..kita x ganggu dorg..hahaha...keep it up,fren! ;)

    ReplyDelete
  4. ana: hahaha.. beres2.... taper2.. usaha akan dipertingkatkan lagi dari semasa ke semasa.. hahahah

    ReplyDelete